WAŻNE DATY:
- Nadesłanie zgłoszeń referatów:
- 20 marca 2012 9 marca 2012
- Powiadomienie o akceptacji:
- 23 marca 2012 12 marca 2012
- Nadesłanie pełnej wersji referatu:
- 30 kwietnia 2012
- Powiadomienie o kwalifikacji:
- 10 czerwca 2012
- Wpłata opłaty konferencyjnej:
- 1 lipca 2012
- Rozpoczęcie rejestracji:
- 1 maja 2012
- Zamknięcie rejestracji:
- 31 lipca 2012
Rejestracja
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA
Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji (bez referatu) przyjmowane będą w terminie
od 1 maja 2012 do 31 lipca 2012.
W celu zgłoszenia uczestnictwa należy przejść na STRONĘ FORMULARZA ZGŁOSZENIA i wypełnić go:
- uzupełnić pola danych osobowych oraz opłat konferencyjnych,
- kliknąć przycisk PRZELICZ dla podliczenia należnej opłaty,
- kliknąć przycisk DRUKUJ dla zachowania kopii formularza (opcja),
- kliknąć przycisk WYŚLIJ w celu przesłania zgłoszenia drogą elektroniczną.
Alternatywnie można wydrukowany i podpisany dokument przesłać jednym z poniższych sposobów:
- faxem na numer : 12 633 89 07,
- pocztą na adres:
Katedra Informatyki AGH – KKIO’2012,
Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków.
Każde przyjęte zgłoszenie (zarówno elektroniczne, jak i faxem czy pocztą) zostanie potwierdzone e-mailem na adres wskazany w formularzu. Osobna informacja zostanie wysłana po wpłynięciu opłaty.
OPŁATA KONFERENCYJNA
Koszt udziału w Konferencji wynosi (razem z podatkiem VAT 23%):
- 980,00 zł - dla jednej osoby,
- 750,00 zł - dla osoby towarzyszącej.
W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik ma zapewnione uczestnictwo we wszystkich sesjach naukowych i wydarzeniach przewidzianych programem, materiały konferencyjne, udział w konkursach, obiady, kolacje (Welcom party, Gala dinner, Extra dinner) oraz poczęstunki w trakcie przerw kawowych.
Dla uczestników konferencji wydany zostanie Biuletyn Konferencyjny zawierający co najmniej streszczenia artykułów przyjętych przez Komitet Programowy Konferencji, a autorzy przyjętych artykułów otrzymają egzemplarze autorskie kwartalników (być może w terminie późniejszym).
DO ZNIŻEK w opłacie konferencyjnej w wysokości 100,00 zł upoważnieni są:
- Członkowie PTI z opłaconymi składkami członkowskimi za rok 2012,
- Członkowie Komitetu Programowego,
- studenci (I, II i III stopnia studiów).
Dla studentów w zależności od uzyskanych przez organizatorów dodatkowych środków finansowych (z dotacji i od sponsorów) przewidujemy możliwość specjalnych zniżek.
FORMA PŁATNOŚCI
Opłaty prosimy regulować poprzez przelew na poniższe konto:
PTI Oddział Małopolski
NIP: 522-000-20-38
Bank Zachodni WBK S.A. 4 O/Warszawa
52 1090 1056 0000 0001 1121 2131
Prosimy o wyraźne wskazanie tytułu przelewu: KKIO’2012 – uczestnik: imię i nazwisko
ZAKWATEROWANIE
Rezerwacja miejsc hotelowych i opłaty hotelowe realizowane będą przez uczestników bezpośrednio w hotelach.
Szczegóły - patrz: zakładka MIEJSCE.